De grondbeginselen van het zingen

zanger gezocht

 

Een zanger moet niet alleen in staat zijn een stem te produceren die het publiek bevalt, maar moet ook verschillende klankkleuren kunnen creëren en tegelijkertijd de uitvoering verstaanbaar en emotioneel maken.

Zingen lijkt veel op wiskunde. Niets is zo ingewikkeld als het lijkt. Als je het wilt begrijpen, zou je het moeten bestuderen en het hele scala van menselijke emoties en mentaliteit dat erbij betrokken is. Er zijn wetten van harmonie en discipline die het complexe systeem van noten mogelijk maken. Harmonie en harmonie zijn twee woorden die het belangrijkst zijn voor het doel van muziek.

Er zijn basiselementen in de muziek: ritme en dynamiek. Klankkleur, melodie, harmonie, textuur en vorm zijn in deze lijst opgenomen.

Het eerste belangrijke ding is te weten wat voor stem je nodig hebt om zangeres te worden. De verschillende stemtypen zijn tenor, sopraan, bas, alt, alt, control, telecaster en discoratestem.

De tenor is het type stem dat zeer hoog gaat en een groot bereik aan tonen heeft. Het bereik van zo’n stem is ongeveer drie octaven. De alt is een stemsoort met een zeer hoge toonhoogte en behoort tot de hoogste stemsoorten. Contralto is de laagste stem en staat op de tweede plaats van de laagste stemtypes.

Nu gaan we enkele van de belangrijke parameters van een stem onderzoeken. De techniek om de toon van de stem te bereiken wordt de techniek irsimullo genoemd. irSimullo betekent goedkoop en het is een term die in het Latijn goedkoop betekent. De term irsimullo kan worden uitgelegd als goedkoop en goedkoop en het betekent dat de stem zonder enige flair of smaak is.

Een melodieuze en gladde stem strijkt de keel glad en geeft de stem een perfecte versmelting met de omgeving. Een stem van elegantie en een verblindende stem, zoals in een vechtstem.

Een stem kan worden geclassificeerd als heavy metal of hard rock. De stem is of heavy metal of een zoete of een zware stem. Een stem is onder te verdelen in categorieën als timbre, hout en toon.

Men moet controle hebben over de stem en dat betekent compactheid, kwaliteit en controle. Als men de kwaliteit, de controle en het timbre controleert, kan men gemakkelijk beslissen of de stem die van een pro is of van een recensent of van een repetitiestem. Van de tien stemmen zijn de tenor en de sopraan het populairst.

Een repetitie of een opname wordt alleen gedaan wanneer de stem op zijn best is en wanneer de stem kan rijpen en gepolijst kan worden tot het best haalbare. De stem moet de kans krijgen om te groeien en te rijpen over een periode van tijd. Men moet experimenteren met de stem en de stem krijgen die Fiorello nodig had.

De noodzaak van stemlessen. Volgens Fiorello zijn lessen zeer noodzakelijk. Men moet werken en oefenen met veel discipline en passie en het is de enige manier om de stem in vorm te houden, zoals gezegd in The Florentine Way Of Singing door Plutonic.

Zingen en oefenen kunnen op twee verschillende manieren worden gedaan. Men kan het mentaal doen en steeds opnieuw oefenen. De andere manier is de fysieke kant. Oefenen moet beperkt blijven tot ongeveer twintig minuten per dag. Als je een paar dagen achter elkaar oefent en je houdt een paar dagen heel, heel dicht bij elkaar, dan zou het een goed idee zijn om een dag of twee vrij te nemen. Dit helpt bij het variëren en verbeteren van vocale kracht, controle en toucher. Aan de andere kant, als je ongeveer twee tot drie uur per dag oefent, en dan zo’n tien tot twaalf uur per dag, dan zou je zo’n vier tot zes weken goed bezig moeten zijn.

 

LEES MEER : 

You might also like

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.